Популярні дописи з цього блогу
Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Географія ( група 3-3а ) ПРАКТИЧНА РОБОТА: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію» . 1. З*ясуйте, звідки постачають боксити на Миколаївський глиноземний завод і куди відправляють оксид алюмінію, який з них виробляють. Необхідну інформацію ви знайдете за посиланнями http://www.rusnauka.com/44_NIEK_2015/Economics/9_203495.doc.htm https://uk.wikipedia.org/wiki/Миколаївський_глиноземний_завод 2. Нанесіть на контурну карту ці підприємства та позначте стрілками різного кольору напрямки перевезення вантажів між ними. 3. Перегляньте відео та усвідомте екологічну небезпеку яку несе Миколаївський глиноземний завод для здоров*я громадян України. ВІДЕО: Миколаївський глиноземний завод
Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ Географія (3, 6-6А група) Практична робота Тема: Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії Мета роботи: сформувати знання про продовольчий кошик та особливості його складу в Західній та Східній Азії; формувати вміння порівнювати продовольчий кошик; виявляти спільні й відмінні риси. Основні поняття: продовольчий кошик Продовольчий кошик – це приблизний набір продуктів харчування, що
Коментарі
Дописати коментар