Урок № 8. Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.


 
ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ

Всесвітня історія

Тема: Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. 


ЗАВДАННЯ № 1. Надихнись ТОП - 10 найсучасніших технологій  ХХІ століття 
ВІДЕО: топ - 10 сучасних технологій


Скористайся підручником П.Полянського зі Всесвітньої історії (11 кл.), 2019 р.  розділ  6 (стор.209 - 226) 
 



ЗАВДАННЯ № 2.  Переглянь відео-урок 






НАВЧАЙСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ УСИКОМ!!!!!!

ЗАВДАННЯ № 3. Створи свою власну презентацію, інтерактивний плакат або підготуй доповідь (письмову або відео) за даною темою.

Надихайся та дій!!!


Письмові та відео відповіді  прикріпляйте в сlassroom при здачі даної теми.

ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМЯ ) ТА  відішли по viber  на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"