Уроки № 50,51. Соціальні цілі економіки.

 ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ

Громадянська освіта 
 (групи: 1,5)


Тема: Соціальні цілі економіки

ЗАВДАННЯ 1. Ознайомтесьіз  37 параграфом (стор.167) в підручнику Т.Бакка, Л.Марголіна, Громадянська освіта, 10 кл.. 2018 р.


Особливу увагу зверніть на такі поняття ( законспектуйте):
- економіка;
- благо;
- економічне благо;
- виробництво;
- обмін;
- розподіл;
- споживання.

ЗАВДАННЯ 2.
Переглянь КОРИСНЕ відео та дай відповіді на питання:
1) Що краще для вас: ЗАОЩАДЖУВАТИ и ВИТРАЧАТИ? 
2)Обгрунтуйте думку Мілтона Фрідмана про необхідність заощаджувати у будь-який час. Ви погоджуєтесь з таким твердженням?
Додаткове запитання:
3) Поясність дію закону порівняльної переваги.









ЗАВДАННЯ 3.

ТВОРЧА РОБОТА : 
Проаналізуйте один день свого життя. Склядіть перелік власних основних потреб. Класифікуйте їх згідно економічних понять про потреби. Подумайте, від кого і від чого залежить задоволення ваших потреб.

Творчу роботу представте у вигляді відео-роботи, презентації чи есе.

Письмові та відео відповіді 

ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМЯ ) ТА  відішли по viber  на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com





















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Урок № 27. Практична робота: обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країни за статистичними даними.