Урок № 24. Японія

 ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ
Географія  (групи 3, 6-6а )
ТЕМА: Японія 

ЗАВДАННЯ № 1.

Познайомся з  Японією - переглянь відео 





ПИТАННЯ: Що таке "кароші"?



ЗАВДАННЯ № 2.

Дай відповіді на питання (письмово). При необхідності  скористайся посиланнями на підручник (параграф 24, 25, стор.132-140) або презентацію.


ПИТАННЯ:

1)Оформи візитівку країни:  
-географічне положення,
-державний лад, 
-природні умови і ресурси, 
-населення, 
-ВВП на душу населення, 
-ІЛР (індекс людського розвитку)

2) Порявняй ВВП на душу населення в  Японії та в Україні.
3)Чому японці називають свою країну Ніппон?
4)Встав пропушене в тексті

Японія – високоурбанізована країна, в якій ________ % населення або живе у містах, або веде урбаністичний спосіб життя. Ця країна найпотужніша у світі. Опорним каркасом фінансово-банківської системи  є великі банківські угрупування (стор.137)

  

1.
2. 
3.

 
ЗАВДАННЯ № 3.
Що зображено на іллюстрації?

ЗАВДАННЯ № 4 (ДОДАТКОВЕ творче завдання)
Перегляньте відео про найдавніший народ який прйшов на Японські острови з Азії - АЙНУ та підготуйте доповідь або  презентацію.


ЗАВДАННЯ № 5.  (ДОДАТКОВЕ творче завдання)

Запозичине з японської культури:



ІКЕБАНА

ТАНКА - короткий вірш

ХАЙКУ - трирядовий неримований вірш







АНІМЕ













КАРАТЕ





Творче завдання: підготуй у будь-якому вигляді доповідь про запозичине всім світом з Японії (презентація, малюнок, поробка, мультиплікація, відео, приклади віршованих рядків, ін.)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"