Урок № 61,63. Зародження дисидентського руху в Україні

ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ

Історія України ( підготовка до ЗНО)

Тема: Зародження дисидентського руху в Україні


1.  В нашому сучасному демократичному суспільстві у ХХІ столітті
визначення дисидентського руху  (рух, учасники якого виступали за демократизацію суспільства, дотримання прав і свобод людини, в Україні — за вільний розвиток української мови та культури, реалізацію прав українського народу на власну державність) звучить дико й навіть трохи фантастично. Але ця фантасмагорія - це НАША РЕАЛЬНА ІСТОРІЯ.
Раджу почати досліджувати цю тему з перегляду даного відео 









2. Ознайомтесь з матеріалом підручника за даною темою (стор.71-75)


3. Дай відповіді на питання
 (таблиці слід переносити до конспекту повністю):
1) Хто такі дисиденти? Які причини появи дисидентського руху? 
2) Чи є щось спільне між шістдесятниками та дисидентами? (стор. 75 (1-3 абзац))
3) Заповни таблицю: "Українські дисидентські групи та об'єднання"(стор.72-73)
Назва об’єднання
Час існування
Учасники
Діяльність
Група «Об’єднання»

1956-1959рр.
В.Леонюк, Я.Гасюк, Б.Христинич та ін. переважно політв’язні
Продовжували реалізувати ідеї ОУН, поширювали листівки, боролись за незалежність
Український національний комітет



Українська робітничо-селянська спілка (УРСС)



Український національний фронт (УНФ)



Клуб творчої молоді «Сучасник»



Клуб творчої молоді «Пролісок»




4) Хто такі самвидавці ?  
5) Доповни таблицю " Заборонена українська література 60-80 рр. ХХст." (стор.68, 74)

Автор
Назва твору
О. Довженко
Автобіографічна повість «Зачарована Десна»

Роман «За ширмою»

Роман «Вир»
Л.Первомайський

В.Симоненко


Збірки поезії «Проміння землі», «Мандрівне серце»
Л.Самусь
Мемуари «Чорні дні мого існування» (спогади про ГУЛАГ)

«Українська інтелігенція перед судом КДБ (матеріали про справу «Юристів»)
Іван Дзюба

І. Світличний
Поема «Курбас»
В. Стус
Збірки поезії: «Зимові дерева», «Веселий цвинтар», «Палімпсести», «Дорога болю», «Під тягарем хреста»


Зацікавила тема? Пізнай більше!!!


























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"