Урок № 53. Культура в перші повоєнні роки

ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ
Історія України (1, 4,5 групи, підготовка до ЗНО)


Тема: Культура в перші повоєнні роки (друга половина 1940-х - початок 1950-х)


ЗАВДАННЯ №1. Перегляньте відео та пригадайте розглянуту раніше
тему.  Дайте відповіді на питання.





Запитання:
1) Керівництво СРСР прийняло  допомогу за планом Маршала? Чому?
2) Кого в період повоєнної відбудови називали "мобілізовані-інтерновані"?




ЗАВДАННЯ №2. Перегляньте презентацію за темою










Використайте отримані  знання та скористайтесь підручником з історії України (11 кл.), (Н.М.Сорочинська, О.О.Гісем стор. 32-37) і дайте відповіді на питання (ПИСЬМОВО):






1) Якими є основні складові політики розвитку культури у 1940-5-ті  рр.? (скористайтесь схемою у підручнику на стор.32)
2) В якому році в УРСР було введено обов'язкову семирічну освіту?
3) Коли та ким в Україні було створено першу електронно-обчислювальну машину?
4)Який суцільнозварний міст став першим у світі?



ВІДЕО: Мости Києва




5)Дай визначення поняттям "Ждановщина" та "Лисенківщина".
6)Хто автор трилогії "Прапороносці"?




7) Творчий злет цієї майстрині народного декоративного живопису, представниці "наївного живопису"  припав на 1950-ті рр. Хто автор цих ілюстрацій квітів та фруктів?




ЗАВДАННЯ №3
Культурні здобутки української діаспори

Складіть короткий конспект ( О.Гісем стор.44). Перегляньте фільм і.Багряного та висловіть своє відношення до даної екранізації літературного твору "Сад Гетсиманський"




.        Фото письмової роботи або відео-відповіді відправте по 
Viber на номер 
(066)283-26-24 
або eva8879@ukr.net,
helena8879@gmail.com




Додаткове ЗАВДАННЯ

Прочитай та вислови свою думку щодо триллогії О.Гончара "Прапороносці" (ВІДЕО-доповідь 1-3 хв)





  #Я ЧИТАЮ #








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"