Урок № 4. Основи енергоменеджменту

  


                   ДИСТАНЦІЙНЕ

                     НАВЧАННЯ
Основи галузевої економіки (2група , вечірники)

УРОК № 4. Тема: Основи енергоменеджменту

    ЗАВДАННЯ 1. Переглянь корисне відео  











ЗАВДАННЯ 2.Ознайомся з теоретичним матееріалом.
    Україна належить до енергодефіцитних країн, яка задовольняє свої паливно-енергетичні потреби за рахунок власних ресурсів менш ніж на 50%. Енергоємність валового внутрішнього продукту в Україні нині більш ніж удвічі вища енергоємності такого продукту промислово розвинених країн і продовжує зростати.

    

    Тому стратегічною лінією державної політики розвитку економіки та соціальної сфери стає підвищення енергозбереження, що дає високу економічну ефективність.

  Ця політика реалізується шляхом розроблення нових енергозберігаючих, маловідходних та безвідходних технологій; ефективних систем та засобів контролю за енергоспоживанням та захисту довкілля від забруднення, організації інтегрованого енергетичного та економічного менеджменту.


Менеджмент з енергозбереження – це система управління, яка забезпечує роботу суб’єкта господарювання, при якій споживається тільки необхідна для виробництва кількість палива і енергії.

Відповідно до мотиваційної характеристики у складі методів управління виділяють три групи:

  • економічні;
  • організаційно-розпорядчі;
  • соціальні.

    Методи управління покликані забезпечити високу ефективність діяльності колективів, їх злагоджену роботу, сприяти максимальній мобілізації творчої активності кожного члена. Цим методи управління відрізняються від усіх інших технічних та технологічних методів, які використовуються у ході вирішення комплексних виробничо-господарських завдань.


 ЗАВДАННЯ 3. Сформулюй свої 5 ідей енергоефективного менеджменту. Письмові та відео відповіді присилай на viber (066)283-26-24

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"