Урок №6,7. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Дипломатія часів війни. Голокост. Праведники народів світу.


                  ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ
Всесвітня історія  

ТЕМА: Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Дипломатія часів війни.  Голокост. Праведники народів світу. 
 
1. Ознайомтесь
з §20 (стор.200-209 у підручнику П. Полянського, Всесвітня історія, 10 кл., 2018 р.) та заповніть таблиці. ( скористайтесь схемами у підручнику на стор.200,201)


Табл. 1. ПРИЧИНИ  ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

1.    1. Помилкова політика потурання  агресору («умиротворення»)

2.

3.

4.

5.

 

Табл. 2. Країни-учасниці Другої світової війни

Нацистський блок

Антигітлерівська коаліція

 

 

 

 

 

 

 

Табл. 3. Періодизація Другої світової війни.

Початковий період ( 1.09.1939 р. – 22.06.1941 р.)

 

 

Від нападу Німеччини та її союзників на СРСР, переходу СРСР на сторону антигітлерівської коаліції до перемоги Великої Британії під Ель-Аламейном і контрнаступ Червоної армії під Сталінградом, Курськом та Орлом.

Перелом у ході війни (листопад 1942 р. – 6 червня 1944 р.)

 

 

Від десанту союзників у Франції й відкриття Другого фронту, наступу на центральній ділянці радянсько-німецького фронту до поразки Німеччини  та її союзників у Європі.

Розгром Японії. Завершення війни (8 травня – 2 вересня 1945 р.)

 


2. Прочитайте п.6   §21 "Голокост" у підручнику П. Полянського, Всесвітня історія, 10 кл., 2018 р. (стор.216) та дайте відповіді на питання: 

 1) Що таке "гето"?

2) Охарактеризуй ГОЛОКОСТ двома словами.

3) Які історичні факти  свідчать про опір націстам євреями? (допомога Фільм Констянтина Хабенського "Собібор")

 

3. Перегляньте сюжет про праведників народів світу та підготуйте коротку відео-відповідь : "Хто такі праведники народів світу?" (допомога: https://tyzhden.ua/History/227462 та https://uk.wikipedia.org/wiki/Праведники_народів_світу )



ВІДЕО: Про док.фільм "Слово праведника"





Раджу подивитись х/ф Стівена Спілберга про найвідомішого праведника Шиндлера


Трейлер "Список Шиндлера"



















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"