Уроки №3. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ: Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів).
ВАРІАНТ І.
Творче завдання:
скористайся матеріалами всеукраїнської наукової конференції за посиланням нижче та підготуй доповідь за однією з тем:1) Чоловічий погляд на жіночу емансипацію у роки Першої світової війни (с.84)
2) Перш а світова війна (1914-1918) і доля закарпатського краю(с.221)
3) Карні експедиції на Поділлі в 1917 – навесні 1918 рр. та участь в них австро-угорської армії с.257)
4) Бойова операція «Луцький прорив» 1916 р. у спогадах генерала О. Брусилова (с.327)
5) П. Скоропадський і українізація 34-го армійського корпусу (с.316)
Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Народи
світу і велика війна"
Скористайся допомогою у підручнику на стор.40-43 та оформи практичну роботу "Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту й тилу".
Підручник: П.Полянський, Всесвітня історія,10 кл.,2018 р.
1. Повсякденне життя в умовах фронту (стор.40-41)
ПИТАННЯ: Використовуючи фотографії та документи, зробіть висновки про умови перебування військових на передовій.
2. Військовополоненні (стор.41-42)
ПИТАННЯ: проаналізуй документи та фото та зробіть висновок щодо долі військовополоненних у таборах різних країн Європи.
3. Повсякденне життя в умовах тилу.
Інтерновані.
Визначення поняття "інтерновані" wikipedia
ПИТАННЯ: як ви вважаєте, чи можна застосовувати визначення "безвинно обвинувачені" до інтернованих?
Біженці.
ПИТАННЯ: опишіть життя біженців часів великої війни.
Доля цивільного населення.
ПИТАННЯ: які зміни відбулись в побуті в роки війни?
Письмові відповіді фотографуй та прикріпляй до теми в classroom
Інші варіанти здачі виконаних робіт:
ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я ) ТА відішли по viber на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com
Коментарі
Дописати коментар