Уроки №3. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ: Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів).

 

ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ

Всесвітня історія

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ: Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів).


Самостійно зроби вибір:   перший або другий варіант практичної роботи

ВАРІАНТ І.

Творче завдання:

скористайся матеріалами всеукраїнської наукової конференції  за  посиланням нижче та підготуй доповідь за однією з тем:

1) Чоловічий погляд на жіночу емансипацію у роки Першої світової війни (с.84)

2) Перш а світова війна (1914-1918) і доля закарпатського краю(с.221)

3) Карні експедиції на Поділлі в 1917 – навесні 1918 рр. та участь в них австро-угорської армії с.257)

4) Бойова операція «Луцький прорив» 1916 р. у спогадах генерала О. Брусилова (с.327)

5) П. Скоропадський і українізація 34-го армійського корпусу (с.316)







Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Народи
світу і велика війна"



ВАРІАНТ ІІ.

 Скористайся допомогою у підручнику на стор.40-43 та оформи практичну роботу "Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту й тилу".


Підручник: П.Полянський, Всесвітня історія,10 кл.,2018 р.



1. Повсякденне життя в умовах фронту (стор.40-41)  

ПИТАННЯ: Використовуючи фотографії та документи, зробіть висновки про умови перебування військових на передовій.

2. Військовополоненні (стор.41-42) 

ПИТАННЯ: проаналізуй документи та фото та зробіть висновок щодо долі військовополоненних у таборах різних країн Європи.

3. Повсякденне життя в умовах тилу.


Інтерновані.  


Визначення поняття "інтерновані" wikipedia

ПИТАННЯ: як ви вважаєте, чи можна застосовувати визначення "безвинно обвинувачені" до інтернованих?

Біженці. 

ПИТАННЯ: опишіть життя біженців часів великої війни.

Доля цивільного населення. 

ПИТАННЯ: які зміни відбулись в побуті в роки війни?

Письмові відповіді фотографуй та прикріпляй до теми в classroom


Інші варіанти здачі  виконаних робіт:

ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМЯ ) ТА  відішли по viber  на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"