Уроки № 6,7. Самореалізація людини

  ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ
Громадянська освіта 
 (3 група)

УРОК № 6,7.  
Тема: Самореалізація людини

ЗАВДАННЯ 1. Ознайомтесьіз  6,7 параграфом (стор.25-32) в підручнику Т.Бакка, Л.Марголіна, Громадянська освіта, 10 кл.. 2018 р.



Самопізнання у підлітковому віці зосереджено на пошуку відповідей на запитання про себе самого: «Хто я?», «Який я?», «Для чого прийшов у цей світ?». Пошук власної ідентичності в чомусь подібний до складання пазла, на часточках якого зображено:
  • ваші інтереси; 
  • ваші цілі і плани; 
  • ваші уподобання (що ви любите і чого не любите); 
  • ваші таланти і здібності; 
  • ваші можливості і обмеження; 
  • те, що ви цінуєте, у що вірите; 
  • ваші досягнення і життєвий досвід. 
Самооцінка – це те, як людина ставиться до себе й оцінює себе у різних сферах життя (навчанні, спорті, стосунках). Самооцінка є продуктом життєвого досвіду (наших успіхів і невдач), а також залежить від ставлення до нас інших людей.

Важливо, щоб позитивна самооцінка була адекватною (реальною), адже над міру завищена самооцінка також може призвести до розчарувань, психологічних травм і погіршення стосунків.

Найкращою є адекватна позитивна самооцінка. Тобто людина реально зважує свої якості і при цьому вважає себе унікальною особистістю, вартою любові, поваги й усього найкращого в житті. Таку самооцінку ще називають здоровою.

Самооцінка переважно формується у дитинстві та підлітковому віці і в цей період найбільше залежить від оточення. Якщо дитину люблять, підтримують, вона вчиться досягати успіху і набуває впевненості у собі. І навпаки, діти, з якими поводяться жорстоко та називають нездарами, часто виростають з очікуванням невдачі переконанням у власній нездатності подбати про себе. Отже, вони не мають упевненості в собі, необхідної для пошуку нових можливостей.

Однак низька самооцінка у дитинстві – це не вирок. На щастя, історія знає безліч випадків, коли люди досягали визначних результатів, попри те (а може й завдяки тому), що їхні здібності недооцінили.


Так, Альберта Ейнштейна – геніального фізика, засновника теорії відносності – у дитинстві вважали тугодумом. Викладач фізики казав йому: «З вас, Ейнштейне, нічого путнього не вийде». У вищому технічному училищі його мали за старанного, але нездібного студента. Автора періодичної системи елементів Дмитра Менделєєва у дитинстві дражнили «великим хіміком» через його погані успіхи з цього предмета, а майбутній видатний математик Лобачевський отримував двійки з математики. Геніального співака Федора Шаляпіна в юності не прийняли до хору. Замість нього узяли майбутнього письменника Максима Горького, якого, до речі, не зарахували на літературний факультет Казанського університету. 


ЗАВДАННЯ 2. Поміркуй над рядками поезії Василя Симоненка.

Ти знаєш, що ти - людина.
Ти знаєш про це чи ні?
Усмішка твоя - єдина,
Мука твоя - єдина,
Очі твої - одні.

ЗАВДАННЯ 3. 
Переглньте відео, поміркуйте та 
продовжіть речення:
                       "У людях я найбільше ціную..."
                  "Я пишаюсь тим, що ..."
                  " Моє життєве кредо: ..."








4. Напиши есе на одну з тем "Самореалізація людини" ,  «Чи може людина бути творцем власного життя?" або "Як стати успішною людиною?»

(10-20 речень). Поміркуй: 
- якими є основні складові частини самореалізації особистості;
- які чинники сприяють розвитку особистості;
- що заважає розвитку та самореалізації особистості та як усунути ці фактори;
- хто може стати прикладом для тебе особисто на шляху досягнення власних цілей.


Письмові та відео відповіді 

ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМЯ ) ТА  відішли по viber  на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com




























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"