Урок №8. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Радянсько-німецький пакт про ненапад 1. Ознайомтесь

                                                                                                        ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ

Всесвітня історія  (3 група )
 

ТЕМА: Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготвчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Радянсько-німецький пакт про  ненапад 
1. Пригадай тему "Украінське питання у міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р. Початок Другої світової війни. Українці в польській армії."

та скористайся підказкою в іншій публікації мого блогу https://olenasklianichenko.blogspot.com/2020/10/9-1939.html

ПИТАННЯ №1:  Фото якої історичної події розміщено на початку публікації?



2.   §19 у підручнику тобі на допомогу (стор.188- 193 у підручнику П. Полянського, Всесвітня історія, 10 кл., 2018 р.).


3. Робота з документом.

" Терміново!... повідомте фюреру, що перша ... зустріч із Сталіним і Молотовим щойно закінчилася. ...Останньою перешкодою... є вимога росіян до нас визнати порти Любаву і Віндаву такими, що належать до їхньої сфери впливу. ...Підписання секретного протоколу про взаємне розмежування сфер впливу в усій східній зоні, на яке я дав  свою принципову згоду, обговорюється". 

З телеграми Йоахима фон Ріббентропа до Берліна,

 23 серпня 1939 р. 20 год.05 хвл.

ПИТАННЯ№2: Хто, коли та з якою ціллю відправляв цю телеграму? Яку відповідь отримав? Під якою назвою цей договор відомий в історії? Про що йошлось в його таємному протоколі?

 Письмові відповіді 

ПІДПИШИ ( ГРУПА, ПРІЗВИЩЕ, ІМЯ ) ТА  відішли по viber  на ном. (066)283-26-24 або helena8879@gmail.com






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"