Урок № 72. Відновлення незалежності України

  ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ

Історія України (4,5група , підготовка до ЗНО)

Тема: Відновлення незалежності України

1. Перегляньте 


та перенесіться у часи становлення української незалежності.


ЗАВДАННЯ №1
 Дайте від подідь на питання: чому в 1990 р. люди утворили ЛАНЦЮГ-ЄДНОСТІ? 

2. СКОРИСТАЙТЕСЬ підручником https://pidruchnyk.com.ua/1262-istoriya-ukrainy-11-klas-sorochinska.html
та дайте визначення таким поняттям:
- "Перебудова"
- "гласність"
- стратегія "прискорення"
- "суверенітет"
-  путч

ЗАВДАННЯ №2
Якому політичному кроку присвячена ця марка? (зображення справа)



3. Перегляньте презентацію.



ЗАВДАННЯ №3

Дайте відповіді на питання:
1. Що таке "перебудова"?  Коли та як вона відбувалась?
2. Що ви знаєте про розгортання страйкового рух у в Україні в цей історичний період?

 Додаткові запитання:
3. Існує думка, що Чорнобильська катастрофа відіграла роль каталізатора суспільно-політичних процесів, які призвели до здобуття незалежності України. Чи є підстави для такого твердження?
4.Як ви вважаєте, що зображена на ілюстрації справа?


4. Перегляньте наступні  відео складіть короткий конспект за темою: "Суверенізація УРСР. Проголошення незалежності України". 

ЗАВДАННЯ №4
Особливу увагу приділіть датам та подіям: 
- Декларації про державний суверенітет;
- Закону УРСР "Про економічну самостійність";
- "Революції на граніті"   ВІДЕО: "Революція на граніті"
- відновлення автономії Криму (постанова в лютому 1991 р.)
- всесоюзний референдум (17 березня 1991 р.)
- 19-21 серпня 1991 р. - спроба державного перевороту
- 1 грудня 1991 р - референдум та вибори Президента України.







5. СТВОРЕННЯ    АВТОНОМНОЇ   РЕСПУБЛІКИ   КРИМ



ЗАВДАННЯ №5
1. Як ви вважаєте, які помилки були допущені в 90-х рр. ХХ ст. в процесі автономізації Криму. Чому Україна втратила Кримський півострів?











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"