Уроки № 20,21. Облаштування повоєнного світу.(холодна війна)

  

ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ


Всесвітня історія  

ТЕМА: Облаштування повоєнного світу


1. Скористайся підручником П.Полянського зі Всесвітньої історії (11 кл.), 2019 р.  розділ  



та законспектуйте  такі поняття:

- конфронтація;
- соціалістиний табір;
- холодна війна;
- доктрина;
- біполярний світ.




2. Перегляньте відео та карту проаналізуйте як була поділена за сферами впливу Німеччина після Другої світової війни?


ПИТАННЯ: Які дії СРСР та Захід вважали ворожими та експансійними по відношенню один до іншого? (підручн. стор.24)








3. Перегляньте


та дайте відповіді на питання (оформліть як ВІДЕО-ВІДПОВІДЬ на 1-2 хвл.):

1) Коли та ким було створено ООН?
2) Україна є співзасновницею ООН? Чому?
3) Світовий фонд, Міжнародний валютний фонд, Дитячий фонд ЮНІСЕФ, Всесвітня організація охорони здоров*я (ВООЗ), та ЮНЕСКО (Організація з питань освіти, науки і культури) входять до структури Організації Об*єднаних націй?

4. Скористайся підручником та заповни таблицю.

Таблиця 1. Основні події в світі 

(період «Облаштування повоєнного світу»)

Подія

Дата

Створення Світового банку

 

Створення ООН

 

Створення ЮНЕСКО а ЮНІСЕФ

 

Промова В.Черчілля 

 https://www.youtube.com/watch?v=7ozRis0lrwQ

 

Доктрина Трумена

 

План Маршала

https://www.youtube.com/watch?v=7bfBjVCYpMU

 

Ухвалення Загальної Декларації прав людини

 

Блокада Радянським Союзом Західного Берліна

 

Поділ Німеччини

 

Створення НАТО

 

Створення МАГАТЕ

 

Створення Організації Варшавського договору

 



5. Дайте відповідь на питання: Які держави відмовили від допомоги за планом Маршала? Чому вони приййняли таке рішення?

6. Підготуйтесь до тематичного оцінювання: "Тестове завдання для самоконтролю знань" (підручник стор. 33)

 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"