Уроки №12,13. Людина і держава. (+ КВЕСТ)

  ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ

Громадянська освіта 
 


Тема: Людина і держава

ЗАВДАННЯ 1. Американський філософ Джон Ролз підкреслював, що держава повинна забезпечувати справедливість, підтримувати порядок, водночас держава не повинна нав’язувати громадянам якийсь кращий спосіб життя чи якусь систему цінностей. 


Розгляньте іллюстрацію та прокоментуйте (ПИСЬМОВО або у формі ВІДЕО-ВІДПОВІДІ), як вона співвідноситься з думкою філософа. 

ЗАВДАННЯ 2. Ознайомтесь з  11,12 параграфами (стор.49) в підручнику Т.Бакка, Л.Марголіна, Громадянська освіта, 10 кл.. 2018 р. Законспектуйте такі поняття та витяги з законів:
- принцип верховенства права;
- ст. 8 Конституції України
- 6 елементів верховенства права ( підручн. стор.50)
- гарантії
- принципи судочинства



ЗАВДАННЯ 3.   Розгляньте зображення 1910 року , США. Ця маленька дівчинка працює на панчішній фабриці. Вона сказала, що вже не памятає, як довго там працює.

Що ви думаєте з приводу використання дитячої праці тоді й нині? (ПИСЬМОВО або у формі ВІДЕО-ВІДПОВІДІ)



ЗАВДАННЯ 4. За даними ЮНІСЕФ, 1 мільйон 700 тисяч дітей постраждали внаслідок війни на cході України – через брак належного харчування, медичного забезпечення та житла. Батьки ж і лікарі найбільше переймаються про психологічний стан цілого покоління, яке виростає під свист ракет і ревіння танків.


Діти із села Чермалик, що під Волновахою, граються у «війнушки», ховаючись у воронках, залишених від ударів справжніх «градів»

«Бам-бам-бам» (стріляє малий)

Хлопці дружать із українськими солдатами із сусідньої військової бази. Коли неподалік тривають реальні бої – діти теж вдають, що атакують противника.

«Ми граємо у «війнушки». Всією бандою проти ДНР-овіців. Вони стріляють, а ми їм відповідаємо».

І хоч замість рушниці у нього – дерев’яна палиця – Толік на власні очі бачив справжні бої. А під час одного з обстрілів, сам ледь не загинув від осколка. Він каже:

«Ось сюди. Мені куртку порвала і пролетіла далі. Словом, як то кажуть - народився у сорочці».

Проаналізуйте уривок зі статті "Діти Донбасу і війна". Які права дітей порушено? Які наслідки можуть бути у звязку з порушенням цих прав? Чому так часто закони із захисту прав дитини не діють?


ЗАВДАННЯ 5 (для самоконтролю). Пройди навчальний тест, перевірь свій рівень знань 







Додаткове завдання: ПРОЙДІТЬ  КВЕСТ та скиньте скрін сертифікату(який отримаєте вкінці гри)





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"