Урок № 78. Практичне заняття: “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

  ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ
Історія України ( підготовка до ЗНО)

Практичне заняття: За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

Чорнобильська катастрофа мала жахливі наслідки, які ми відчуватимемо протягом багатьох десятиліть. Забруднені території та повітря, велика кількість постраждалих та загиблих унаслідок аварії, неймовірно високі дози радіації, отримані людьми та швидке зростання кількості випадків онкологічних захворювань.

        Існують різні версії причин аварії, деякі деталі вже, мабуть, так і залишаться невідомими, але наслідки – це те, із чим доводиться співіснувати не лише Україні, а й усьому світу.

        Подробиці аварії на Чорнобильській станції довго залишалися невідомими. Більше того, навіть сам факт вибуху керівництво СРСР намагалося приховати. Деякі дослідники вважають, що навіть зараз нам відомі далеко не всі факти та цифри.

        Найбільше від наслідків катастрофи постраждали Україна та Білорусь, але радіоактивна хмара, що утворилася після вибуху, облетіла фактично весь світ. Так, перші повідомлення про викид надійшли зі Швеції, коли на одязі співробітників 27 квітня було знайдено радіоактивні частинки. Також радіоактивна хмара накрила собою Болгарію, Грецію, Румунію, Литву, Естонію, Латвію, Фінляндію, Данію, Норвегію, Швецію, Австрію, Угорщину, Чехословаччину, Нідерланди, Бельгію, Польщу, Швейцарію, Німеччину, Італію, Ірландію, Францію, Велику Британію та острів Мен.


Переглянь відео

ВІДЕО: Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалася в пам’яті. Одна історія


ЗАВДАННЯ: 

Скористайся посиланням Архів усних історій про Чорнобильську катастрофу. та досліди особисті людські трагедії тих, хто пережив Чорнобильську трагедію (1-2 історії). 


Питання: 

1. Що з цих історій тебе здивувало або шокувало?

 2. Які факти з життя людей тобі здаються нереальними, видуманними. Чому?

 3.  Як ти вважаєш, сьогодні актуальне питання наслідків Чорнобильської катастрофи?




Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"