Урок №20. Топографія.

 ДИСТАНЦІЙНЕ

НАВЧАННЯ
Географія  (1 група, підготовка до ЗНО),

ТЕМА.   ТОПОГРАФІЯ

ЗАВДАННЯ №1 
Пригадайте  як розташовані на карті нашої планети паралелі та меридіани








ЗАВДАННЯ №2
        Топографічні карти - це великомасштабні загальногеографічні карти, що відображають розміщення і властивості основних природних і соціально-економічних об*єктів місцевості.

        При створенні топографічних карт в Україні використовують поперечно-циліндричну рівнокутну проекцію Гаусса-Крюгера.

        






ПИТАННЯ 1. Укажіть числовий масштаб, який відповідає 

наведеному лінійному масштабу. 


А) 1 : 40
Б) 1 : 4000
В) 1 : 400 000
Г) 1 : 40 000

ПИТАННЯ 2. Яким за величиною є глобус масштабом
                             1:75 000 000?

А) великим
Б) середнім
В) малим
Г) дрібним


ЗАВДАННЯ № 3

Перегляньте ВІДЕО про побудову плану місцевості 






ПИТАННЯ 3. Укажіть ознаку, не характерну для карти.

А) виконана у проекції
Б) передає земну поверхню в масштабі
В) напрямок сторін горизонту вказано стілочкою
Г) використовується в практичній діяльності

ЗАВДАННЯ № 4

Розглянемо принцип рішення простої географічної задачі по темі "Масштаб"
ЗАДАЧА.

На топографічній карті масшатабу 1:200 000 відстань між двома селами дорівнює 6см.

Яка відстань між цими селами на місцевості (у кілометрах)?




РІШЕННЯ:  Якщо в 1 см згідно масштабу міститься 200 000см,  
то 6 см на карті буде дорівнювати 200 000 х 6 = 1 200 000 см = 12 км

ВІДПОВІДЬ: 12 км
 

ЗАВДАННЯ № 5. Розвяжи задачі.

ГЕОГРАФІЧНА ЗАДАЧА 1
Відстань між двома містами на карті, масштаб якої 1:200 000, дорівнює 4 см. Якою буде ця відстань (см) на карті масштабом 1:50 000?

ГЕОГРАФІЧНА ЗАДАЧА 2
Визначте відстань між двома об'єктами на місцевості (у кілометрах), якщо ця відстань на карті, масштаб якої 1:500 000, становить 14 см

ЗАВДАННЯ № 6. 
Зареєструйся та ОБОВ’язково виконай тестове завдання створене мною на платформі  NAUROK 










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"