Урок № 80-90. Становлення України, як незалежної держави (частина 3)

 ДИСТАНЦІЙНЕ
НАВЧАННЯ 
Історія України
 (підготовка до ЗНО)

Тема: Становлення України, як незалежної держави: зовнішня політика та міжнародні зв'язки1992-2021 рр.  (частина 3)
ЗАВДАННЯ №1. 

Пригадайте значення понять: 
-євроінтеграція;
-меморандум


ЗАВДАННЯ № 2. 




ПИТАННЯ: 
Коли України набула статусу безядерності?



ЗАВДАННЯ №3.

Перегляньте  Будапештський меморандум (стор.189-190) https://pidruchnyk.com.ua/1262-istoriya-ukrainy-11-klas-sorochinska.html та дайте відповіді на питання:


ПИТАННЯ: 

1. Які зобовязання брала на себе Україна та ін. держави-підписанти?

2. Чи можна назвати цей документ дієвим?



ЗАВДАННЯ № 3. Перенеси таблицю до свого конспекту 

                                              Організація

Рік вступу

  ООН

   1945 р.

  Всесвітня організація охорони здоров*я

1948 – 1949 рр., поновлено від 1992 р.

   Всесвітня метеорологічна організація

   1951 р.

   ЮНЕСКО

   1954 р.

   МАГАТЕ

   1957 р.

   Всесвітня організація інтелектуальної власності

   1970 р.

   Співдружність Незалежних Держав (СНД)

   1991 р.

   Нарада з безпеки і співробітництва в Європі, ОБСЄ

   1992 р.

   Чорноморська асоціація економічного співробітництва

   1992 р.

    Міжнародний валютний фонд

   1992 р.

   Міжнародна організація цивільної авіації

   1992 р.

   Міжнародна морська організація

   1994 р.

   Рада Європи

   1995 р.

   ГУАМ

   1996 р.

   Приєднання до програми НАТО «Партнерство заради миру»

   1995 р.

   Вступ України до СОТ

   2008 р.

 

 



ДОДАТКОВЕ   ЗАВДАННЯ № 4. 

Творче завдання: оберіть тему  та підготуйте презентацію.

ТЕМИ:

1. Взаємовідносини України та ЄС.
2. Україна на шляху до НАТО
3. Інтеграція Української економіки у світову. Шлях від МВФ до СОТ









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок № 20. Практична робота: визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Практична робота: позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Урок №23. Практична робота: " Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії"